مقالات, نشر

چاپ دوم «شما که غریبه نیستید» در آمازون

چاپ دوم «شما که غریبه نیستید» در آمازون
انتشارت دو زبانه شمع و مه چاپ دوم کتاب «شما که غریبه نیستید»، اثر هوشنگ مرادی کرمانی را منتشر کرد. این کتاب در سایت آمازون قرار گرفته است.

انتشارات دو زبانه شمع و مه چاپ دوم ترجمه انگلیسی «شما که غریبه نیستید» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی را منتشر و در سایت آمازون قرار داد.این کتاب مرادی کرمانی را کارولین کراسکری مترجم آمریکایی به زبان انگلیسی ترجمه کرده است که در سال 95 از سوی انتشارات شمع و مه منتشر شده است.

ترجمه این اثر بیش از 18 ماه زمان برده و نسخه الکترونیکی و جلد نرم این اثر در سایت آمازون قابل دسترس است.

«شما که غریبه نیستید» در واقع روایتی از زندگی هوشنگ مرادی کرمانی است که بیش از 14 بار تاکنون منتشر شده است. ترجمه روسی و فرانسوی این اثر نیز پیش از این منتشر و رونمایی شده است.

«شما که غریبه نیستید» سومین کتاب از آثار هوشنگ مرادی کرمانی است که به انگلیسی ترجمه شده است،‌ این کتاب در سال 1384 برگزیده شورای کتاب کودک و در 2006 در کاتولوگ کلاغ سفید کتابخانه بین‌المللی کودکان معرفی شده است.

مرادی کرمانی درباره این کتاب می‌گوید:‌ این کتاب زندگی خودنوشت من تا سن 14 سالگی است که در روستا زندگی می‌کردم. در این کتاب به جای آنکه از خودم بنویسم از رنج‌های مردمی نوشته‌ام که در روستا با آنها زندگی می‌کردم.

دیدگاهتان را بنویسید